Belieb in Love Del 1

 

Det var en tidig måndagsmorgon i Atlanta, och jag skulle fara och hälsa på mina nya skola. När jag kom till skolan var det tomt och jag undrade vart alla var. Då kom det en lärare fram till mig och sa att jag borde gå till aulan för att det hände något speciellt där. Han visade mig vägen dit och då jag kom in var det fullt av tjejer som stod i en ring, det såg ut att vara något intressant i mitten som dom kollade på. Jag ställde mig långt bak i ett hörn för mig själv och iakttog den stora folkmassan.

Plötsligt hörde jag den ljuvligaste rösten jag någonsin hört och hela mig fylldes med någon sorts värme.

- Jag söker en tjej som skulle vilja vara med i min musik video, finns det någon här? ;)

Alla tjejer började skrika en del grät och och dom knuffades och trängdes. Vem kunde denna varelse vara som är så populär? Vem kunde få alla tjejer att bete sig som vildkatter på detta sätt?

 

Efter ett tag sa han att han var tvungen att sticka iväg på en intervju, men att alla som var intresserade skulle komma till gymnastiksalen igen om två veckor för en uttagning. Sedan vände han sig om och gick mot utgången. Han kastade en hastig blick bakåt, och jag fick syn på hur han verkligen såg ut. Så underbart bruna ögon och så fint brunt hår hade jag aldrig sett. Vad hade jag missat för kille som såg så snygg ut? Vi fick ögonkontakt en liten stund sedan försvann han ut genom dörren....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0