Belieb in love Del 2

Vi fick ögonkontakt en liten stund sedan försvann han ut genom dörren....



 

 

Efter ett tag tömdes aulan på skrikande tjejer och jag bestämde mig för att gå hem. Men eftersom jag var ny i stan så visse jag inte riktigt hur jag skulle gå och hamnade sedan på en gata jag aldrig sett förut, jag virrade runt där i flera timmar och tillslut hittade jag in till vad som såg ut att vara stadens torg. Mamma måste nog vara orolig nu tänkte jag, hade ju varit borta i flera timmar :P Och min mobil hade jag ju självklart lämnat hemma eftersom den brukade aldrig komma till användning eftersom jag inte har några kompisar här. Jag var ledsen och trött efter en hel dags vandring och förvirrning, då jag hörde hut någon närmade sig bakifrån mig. Jag blev rädd och ökade takten och gick snabbare, stegen följde fortfarande efter mig kom närmare och närmare i snabbare takt. Vad skulle jag göra!? :(

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Justin 4 ever

Fortsätt så här <33

2010-11-12 @ 15:13:11
Postat av: bieberlovestories

sv; Tack !! :D Vad kul att du också vill skriva noveller. Jag läste nyss igenom den och den var ju jättre bra! Fortsätt såhär och många kommer kolla din blogg ! Och ja, alla haters kan ju bara ta sej nånstans ;)

2010-11-12 @ 15:21:36
URL: http://bieberlovestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0