Belieb in Love Del 4

- Va vet du inte vad jag heter? Du måste vara en annorlunda flicka! Sa han och log.

- Äsch! Sa jag och vände mig för att låsa upp dörren igen.

- Justin Bieber!

 


 

 

Då jag kom in slängde jag väskan på stolen i hallen och sprang upp till mitt rum. Tur att mamma inte var hemma än hon skulle ha blivit skitförbannad på mig om hon visste hur sent jag kom hem.

Jag sprang upp till mitt rum och satte mig vid datorn för att ta hjälp av min trogne vän Google. Justin Bieber? Vem kan han vara? Vad har jag nu missat? På wikipedia stod det att han var en artist, så jag kollade upp honom på Youtube. Och jag slogs av häpnad då jag hörde U Smile, vilken underbart bra låt. Men han verkar ju vara jättekänd varför hade han ens tid att hjälpa mig? Åh vad pinsamt, och jag som var så otrevlig mot honom, han måste tycka att jag är någon sorts outbildad idiot. Aja, finns inte så mycket jag kan göra åt saken. Jag var väldigt trött och ville sova, så jag borstade tänderna och gick och la mig.

 

 

Jag står mitt korridoren på skolan, det är fullt av folk runt omkring mig, in genom huvudentrén kommer han, Justin. Men ögonen låsta på mig, alla kollar och skriker, men jag hör bara hans fotsteg komma närmare, han lägger inte märke till någon annan än mig. Då han möter mig tar han ett stadigt grepp om min midja och trycker mig intill honom och våra läppar möts, en saftig sötma då våra tungor nuddar varandras, så mjukt och härligt, Jag blev alldeles varm i kroppen och ville ha mer…

 

kyssen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0