Belieb in Love Del 5

Då han möter mig tar han ett stadigt grepp om min midja och trycker mig intill honom och våra läppar möts, en saftig sötma då våra tungor nuddar varandras, så mjukt och härligt, Jag blev alldeles varm i kroppen och ville ha mer…



Jag vaknade plötsligt upp, alldeles blöt av svett! Shit! Det var bara en dröm men det kändes så verkligt, hur kan han möjligtvis ha en sådan inverkan på mig, då vi bara träffats en gång, det är ju sjukt!! Det är ju knappast att det där skulle hända i verkligheten. Skärpning Mikaela tänkte jag, och såg sedan på klockan!  SHIT!! FAN! Jag har missat min första lektion och är sen till den andra! Varför har inte mamma väckt mig!?

- MAMMA!? Du måste skjutsa mig till skolan, jag är jättesen!!! Skrek jag medan jag slängde på mig det första jag hittade i garderoben.

- MAMMA KOM DÅ!!!

Jag fick inget svar, hade hon inte kommit hem än? Vad skumt, hon brukar alltid vara hemma den här tiden. Aja, var väl tvungen att ta bussen då. Jag sprang till busshållsplatsen och missade den precis. Kunde det bli värre?

Jag började iaf promenera till skolan, då jag plötsligt hörde någon bakom mig.

- Behöver du skjuts eller?

Jag vände mig om och där stod han!! Justin!

- J… han avbröt mig..

- HAHAHAHAHAH!!! Fin tröja du har på dig, har du ett par matchande byxor också? ;P

Jag kollade ner och insåg att jag hade tagit på mig min gamla utslitna Nalle Puh tröja och jag blev alldeles röd i ansiktet och kollade ner på marken.

- Det skulle va snällt om du skjutsade mig, sa jag lågmält.

- Visst hoppa in i bilen! Sa han och log.

- Vad gör du här förresten? Du bor väl inte här? Sa jag.

- Nej, jag hade bara vägarna förbi, tänkte kolla hur du hade det idag :P

- VA!? Varför då? Sånt har väl inte du tid med, och jag hade ju kunnat vara i skolan nu!

- Haha! Men det är du ju inte, eller hur? ;) inte än i alla fall. Och har du pluggat på din läxa? Sa han med en lite retsam röst.

- Vadå läxa? Vad menar du, det är första dagen för mig, jag har inte fått någon läxa!

- Hhaha, jag menar om mig! Vet du vem jag är nu?

Jag blev röd i ansiktet igen. Jag ville ju inte verka som om jag hade värsta stalkat honom på Internet. Jag kollade upp mot honom och våra blickar möttes, vi hade en lång och intensiv ögonkontakt.

- Ja….Men jag skulle gärna vilja veta mer...


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh vad bra! Kommer det fler ikväll?

2010-11-14 @ 18:32:15
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Elin

Har nyss börjat läsa och den är bra! :D Skriv gärna mer!

2010-11-14 @ 18:32:42
Postat av: Anonym

Tack så mycket :) Vi har lagt upp 2 nya kapitel nu ;) 16 & 17 !!



// novellbloggarna på Http://BieberDream.blogg.se

2010-11-14 @ 19:02:09
Postat av: Anonym

Tack så mycket :) Vi har lagt upp 2 nya kapitel nu ;) 16 & 17 !!



// novellbloggarna på Http://BieberDream.blogg.se

2010-11-14 @ 19:02:15
Postat av: Bieberlover

Shit, verkligen sjuuukt bra! <33

2010-11-14 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0